utorok 3. mája 2016

Lidé na ulici

Práve som úplne odtrhol sestre shift. Mala ho už bez tlačítka a mne sa teraz podarilo odtrhnúť aj ten malilinkatý mäkký cuplík. Nevadí, nemá strácať tlačítka. 
Tak ale k téme. Nebudem mať v najbližších dňoch určite nejak veľa času a chuti behať po meste a fotiť ľudí, preto sem pridávam fotky, ktoré sú úplne na hovno, ale účel splnili. Fotené z jedného miesta, ale to vôbec nevadí a mňa to absolútne nefascinuje. Ešte otázka je, či ich naozaj pridám všetky, lebo som ich ani poriadne nevidel, jedine tak vo foťáku. 
Očakávajte teda nejaký šit (nie šift). 
A uhádnite, kde práve sedím. Nie je to tak ťažké, naľavo pár metrov odo mňa bol veľký penis, do ktorého ľudia mileradi pchajú ruky (alebo vibrátor? Proste falická vec), napravo trošku dopredu je morový stĺp. 


Rozmazané


A šalina!


Je čas okúpať červíky.

A ďalší obyvatelia našich ulíc. 



4 komentáre:

  1. Mne sa to páči.... A keď mi pokazíš tlačítko, tak mi ho aj oprav!

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Umět dobře vyfotit lidi mi zatím připadá nepředstavitelně těžký. Líbí se mi druhá fotka.
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno a hlavne nejakých cudzích ľudí, ktorí na teba ešte aj zazerajú.

      Odstrániť